PERHATIAN !!!

KAMI TELAH BERPINDAH KE WEBSITE RASMI: www.najibhalim.com

Sunday 18 August 2013

PASTIKAN ANDA BERTEMU DENGAN NAJIB MOTIVATOR

As - Salaamu 'alaikum.
Salam Sejahtera.
Salam Luar Biasa Hebat !

PASTIKAN ANDA BERTEMU DENGAN NAJIB MOTIVATOR

Najib Motivator
Kepada peserta - peserta yang telah mendaftar untuk trip LPKS - sila ambil PERHATIAN. Saya (Najib Motivator) atau nama sebenar saya Najib Halim dan syarikat saya - Think Big Management and Enterprise (Co.Reg.JM0610866-D) tidak melantik atau memberi kebenaran secara rasmi atau tidak rasmi kepada mana - mana individu atau organisasi untuk mewakili atau menguruskan Lawatan Kerjaya Sehari - Lawatan Pencari Kerjaya Singapura.

Maksudnya, anda hanya akan berurusan dengan saya sejak mula hingga akhir. Saya hanya menggunakan talian 012-2222072.

Jika anda datang ke JB Sentral pada hari lawatan, pastikan orang yang menjemput anda ialah saya. Mintalah pengesahan identiti diri atau salinan Daftar Perniagaan dari saya jika anda inginkan kepastian sebagai langkah berjaga - jaga.

Jangan bimbang. Post ini adalah untuk mencegah dari berlakunya kejadian yang kita tidak duga.


Salam Luar Biasa Hebat.


Sila SMS / WhatsApp Najib Motivator @ 012-2222 072 ( tidak menerima panggilan masuk bila berada di oversea )