PERHATIAN !!!

KAMI TELAH BERPINDAH KE WEBSITE RASMI: www.najibhalim.com

Monday 13 January 2014

(3) Jawatan Kosong Singapura 2014 Untuk Malaysian (UPDATED)

Dalam entry ini, kami ingin kongsikan sedikit informasi yang mungkin akan memberi dan menambahkan idea untuk anda membuat pilihan dalam mencari kerja di Singapura.

Anda dinasihatkan menghubungi mereka dahulu dan memastikan bahawa jawatan tersebut masih ada sebelum anda pergi walk - in interview.

Jika anda mahu mengetahui iklan terkini Jawatan Kosong Singapura setiap minggu, sila kunjungi dan LIKE FAN PAGE FACEBOOK kami di :

https://m.facebook.com/jkspura


Bagi anda yang belum pernah bekerja di Singapura dan tidak tahu bagaimana proses dan prosedur untuk bekerja di Singapura, kami nasihatkan anda berhati - hati jika anda membuat keputusan untuk mengikuti agensi pekerjaan. Pastikan mereka benar - benar berkreditibiliti dan profesional.

Atau anda boleh mengikuti lawatan kerjaya sehari ( balik - hari ) yang dianjurkan oleh syarikat kami (Think Big Management And Enterprise JM0610866-D ) bagi mempelajari semua prosedur mencari kerja dan cara hidup di sana. Tidak perlu lagi percaya kepada info yang tidak tepat dan kepada orang yang tidak boleh dipercayai. Hubungi kami melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) atau WhatsApp 012 - 2222072.




KAMI SUDAH BERPINDAH KE BLOG RASMI, SILA LAYARI.....